THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, May 10, 2010

Sadxx..


I'm so sad..ytd9 he didn't ignore me as his girlfriend.It's something like I transparent 4 him.I'm just like nth 4 him.He's seem like changed ady.Not that past of him that I ever knew b4!I hate him de rite now.I want his own person bck jz like last time de him.I don't want him bcm another person.It's hurting me!!Baby,我好恨现在的你。你已经变很多了,连你个性也变了,变得不是以前的你。老公,我多么想念以前的你,会关心我,会在乎我,每一天都会理会我的你。我好恨现在的你!!!我要以前的你!!!你变了!!!你真的变了另一个人了!!呜呜呜呜呜呜呜呜~我不想你变了,我好想以前的你!!老公!!!!!!!!!!!!!!!!!!我希望你可以倒回以前的你!!

0 comments: